بهترین شارژرهای وایرلس برای گوشی های آیفون و اندروید
نوشته شده توسط : مهدی فتح اله زاده

شارژر بی سیم یکی از لوازم جانبی است که از طریق شارژ بی سیم دستگاه‌هایی همچون موبایل را شارژ می‎کند. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین شارژرهای وایرلس برای آیفون و اندروید موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شارژر بی سیم / شارژر وایرلس / wireless charger / شارژ بی سیم

شارژر وایرلس این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانید گوشی و یا تبلت خود را به صورت بی سیم شارژ کنید. با این حال در زمان شارژ می‌توانید به راحتی به تماشای فیلم یا به انجام سایر کارهای خود نیز پردازید. برای برقراری شارژ بی سیم نیازبه یک فرستنده بی سیم خواهیم داشت که درواقع این فرستنده بی سیم نقش شارژر بی سیم را ایفا خواهد کرد.

شارژرهای بی سیم که از زمان معرفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 4 رواج یافتند امروزه به یکی از ویژگی‌های قابل توجه در گوشی‌های جدید نیز تبدیل شده‌اند؛ به‌طوری که برخورداری از این ویژگی باعث خواهد شد تا گوشی یاد شده یک سرو گردن بالاتر از سایر محصولات به نظر بیاید. در این مطلب می‌توانید با شارژرهای وایرلس به طور کامل آشنا شوید. همچنین اگر می‌خواهید بهترین شارژرهای وایرلس آیفون و اندروید جهان در سال 2018 را بشناسید، ویدیوی این مطلب که در ادامه آمده است را از دست ندهید.

معرفی بهترین شارژرهای وایرلس آیفون و اندروید بازار


شارژرهای وایرلس انواع مختلفی دارند و به طور کلی برای محصولات اندرویدی و آیفون به‌عنوان یک وسیله جانبی عرضه می‌شوند. همچنین جالب است بدانید که اکثر شرکت‎های تولید کننده گوشی‌های پرچمدار نیز شارژر وایرلس منحصربه‌فرد خود را دارند. با این حال اگر در اینترنت به دنبال یکی از بهترین شارژرهای وایرلس برای آیفون و اندروید بگردید، بدون شک با انبوهی از محصولات در این راستا مواجه خواهید شد که اگر بخواهید محصولی را برای خرید نیز انتخاب کنید، کار مشکل‌تر خواهد بود.

با این حساب ما در ادامه لیستی از بهترین شارژرهای وایرلس آیفون و اندروید را به شما معرفی می‌کنیم. این شارژرها به راحتی در بازار پیدا می‌شوند و همچنین می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به دلخواه از فروشگاه پلازا نیز سفارش دهید. درنتیجه برای خرید، تنها به مشاهده توضیحات و چند کلیک نیاز خواهید داشت. خوب است خاطر نشان کنیم علاوه بر شارژرهای بی سیم، شما در این مطلب نیز می‌توانید به راهنمای کاملی دباره شارژرهای موبایل دسترسی داشته باشید.

شارژر بی سیم / شارژر وایرلس / wireless charger

نکاتی درباره شارژرهای وایرلس

قبل از اینکه یک شارژر بی سیم برای دستگاه آیفون یا اندرویدی خود انتخاب کنید، خوب است به نکته‌هایی که در ادامه می‌آید، نگاهی بیندازید؛ احتمالاً به تصمیم شما در این مورد کمک خواهند کرد.

  • یکی از موارد مهم در شارژ بی سیم، راحتی کاربر است. درواقع در طراحی این وسیله جانبی بیشتر به همین نکته توجه شده است و مولفه سرعت اهمیت کمتری در طراحی آن داشته است. بنابراین اگر زمان اندکی برای شارژ گوشی خود دارید بهتر است که از شارژر استاندارد موبایل یا تبلت خود استفاده کنید.
  • همه شارژرهای بی سیم به آداپتور مجهز نیستند. پس باید در این موارد شارژری متناسب با گوشی خود انتخاب کند.
  • بر روی برخی از شارژرهای بی سیم عبارت‌هایی مانند «مخصوص گوشی‌های سامسونگ» یا «مخصوص گوشی‌های آیفون» درج شده است. با این حال خوب است بدانید این شارژرها با محصولات یاد شده سازگاری بیشتری دارند و البته می‌توانند سایر دستگاه‌های برخوردار از فناوری شارژ وایرلس چی (Qi) را نیز شارژ کنند.
  • دقت داشته باشید که در استفاده از شارژ بی سیم قاب گوشی نقش مهمی را ایفا می‌کند. درواقع هر چه این قاب ضخیم‌تر باشد سرعت شارژ کندتر پیش می‌رود. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم برای شارژ، گوشی را بدون قاب بر روی شارژر بی سیم قرار دهید.

  • همچین سرعت شارژ شدن باتری نیز ممکن است در شارژ بی سیم با عواملی مانند دما و یا عواملی مانند میزان هماهنگی موبایل با شارژر، تحت تأثیر قرار بگیرد.

شارژر بی سیم سامسونگ

سامسونگ علاوه بر تولید محصولات قدرتمند و پرچمدار، وسایل جانبی باکیفیتی نیز تولید می‌کند. یکی از این دستگاه‌های جانبی شناخته شده، شارژر بی سیم سامسونگ است. این شارژر بی سیم می‌تواند به‌عنوان یک وسیله کاربردی در سفر و بیرون از منزل مفید واقع شود. این شارژر بی سیم که از استاندارد Qi سود می‌برد، دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان خروجی 1.0 آمپری است. علاوه بر این‌ها به قابلیت شارژ سریع نیز مجهز خواهد بود. این شارژر روکشی پلاستیکی و ضد لغزش دارد تا بتوانید به راحتی موبایل خود را برای شارژ بر روی آن قرار دهید.

در رابطه با دیگر مشخصات فیزیکی شارژر بی سیم سامسونگ باید بگوییم که ابعاد آن معادل 16.8x97x97 میلی‌متر بوده و از وزن سبک 87.5 گرمی نیز برخوردار است. درواقع این ویژگی باعث شده تا شارژر بی سیم سامسونگ قابلیت حمل آسانی داشته باشد. علاوه بر این بر روی بدنه این شارژر نیز یک چراغ LED برای اطلاع از میزان شارژ باقیمانده دستگاه تعبیه شده است. همچنین می‌توانید این محصول را در دو رنگ مشکی و سفید تهیه کنید.

شارژر بی سیم سامسونگ گلکسی S8 و S8 Plus

شارژر بی سیم سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارای یک پد به همراه پایه است که می‌تواند گوشی را در دو حالت عمودی و افقی برای شارژ در خود جای دهد. با این حالتها در زمان شارژ می‌توانید به راحتی به تماشای فیلم در زمان شارژ نیز بپردازید. جالب است بدانید این پد از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و حتی شارژ سریع‌تری را هم نسبت به شارژ سیمی به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است که طراحی این شارژر بسیار شیک و کاربرپسندانه بوده و همچنین از استاندارد Qi نیر برخوردار است. درواقع ویژگی یاد شده امکان شارژ را از طریق میدان الکترومغناطیسی و گرانش القایی فراهم می‌آورد. علاوه بر موارد یاد شده، گفتنی است که این شارژر وایرلس از یک درگاه میکرو USB با جریان 1.6 آمپر نیز سود می‌برد و بدین وسیله می‌تواند گوشی‌های مجهز به این درگاه را شارژ کند.

شارژر بی سیم یوگرین مدل CD134-30570
شرکت یوگرین یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل است. یکی از محصولات تولیدی این شرکت، شارژر وایرلس مدل CD134-30570 نام دارد که از بدنه‌ای فلزی و آکریلیک سود می‌برد. این شارژر وایرلس به دلیل پیشتیبانی از فناوری شارژ سریع قادر خواهد بود تا باتری گوشی شما را در حداقل زمان ممکن شارژ کند.

گفتنی است که توان خروجی این شارژر بی سیم 10 وات بوده و طراحی آن نیز به گونه‌ای است که بتواند از دستگاه‌های مجهز به فناوری شارژ بی سیم در برابر نوسانات برق، اتصالات کوتاه و همین‌طور ولتاژ اضافی نیز محافظت کند. پس با استفاده از این شارژر بی سیم با خیال راحت می‌توانید گوشی‌های آیفون و اندرویدی خود را شارژ کنید.

شارژر بی سیم یوگرین مدل CD171-40922

 

اگر گوشی و یا دستگاه هوشمند شما از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی کند، باید بگوییم که شرکت یوگرین محصولی دیگر از دسته شارژهای وایرلس دارد. این محصول یوگرین با نام CD171 عرضه می‌شود و می‌توان از آن بدون دردسر و با رهایی از اتصالات سیمی گوشی موبایل خود را شارژ کرد. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این وسیله باید آن را با استفاده از یک کابل به برق شهری متصل کنید.

این محصول از یوگرین، یکی از بهترین شارژرهای وایرلس برای آیفون و اندروید است و در عین حال کیفیت بالایی نیز دارد و می‌تواند از گوشی شما به راحتی در برابر نوسانات برقی، اتصالات کوتاه و افزایش دما محافظت‌های لازم را به عمل آورد. علاو بر موارد یاد شده، این شارژر وایرلس از فناوری شارژ سریع کوالکام نسخه 2 و 3 نیز پشتبانی می‎کند و با ولتاژ ورودی 5 ولت و همین‌طور جریان 2 آمپر، 9 ولت و جریان 1.67 آمپر همراه خواهد بود. گفتنی است بر روی این شارژر بی سیم یک چراغ LED قرار دارد که در هنگام کامل شدن شارژ گوشی‌های سامسونگ به رنگ سبز در می‌آید و زمانی که یک گوشی آیفون با استفاده از این شارژر بی سیم شارژ می‌شود، رنگ چراغ LED آبی خواهد بود.

شارژر بی سیم ریمکس مدل RP-W11

دیگر شارژر بی سیم موجود در بازار که به عنوان یکی از بهترین شارژرهای وایرلس آیفون و اندروید شناخته می‌شود، شارژر بی سیم ریمکس مدل RP-W11 است. در این راستا باید بگوییم که ریمکس یکی از تولیدگنندگان فعال در عرصه تجهیزات و لوازم دیجیتال است و در کارنامه کاری خود محصولات باکیفیتی دارد.
شارژر بی سیم RP-W11 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و ولتاژ خروجی آن نیز 9 ولت و شدت جریان آن 1.67 آمپر است. علاوه بر این، شارژر بی سیم یاد شده بر روی بدنه خود از یک نمایشگر LED سود می‌برد و در برابر نوسانات برق نیز مقاوم است و در عین حال از گوشی در حال شارژ نیز محافظت لازم را به عمل می‌آورد. در نتیجه اگر به دنبال یکی از بهترین شارژرهای وایرلس آیفون و اندرویدی می‌گردید می‌توانید شارژ بی سیم ریمکس مدل RP-W11 را نیز در لیست انتخاب خود قرار دهید.

شارژر بی سیم یوگرین CD121

یکی دیگر از بهترین شارژرهای وایرلس برای گوشی‌های آیفون و اندروید، شارژر بی سیم یوگرین CD121 است. این محصول یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین محصولات شرکت یوگرین محسوب می‌شود و با بدنه‌ای قدرتمند امکان قرار گرفتن موبایل را به صورت عمودی و افقی برای شارژ شدن فراهم آورده است. جالب است بدانید با استفاده از این شارژر وایرلس می‌توانید به صورت همزمان سه دستگاه پشتیبانی کننده از شارژ بی سیم را در کنار هم شارژ کنید.
علاو بر این، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع از دیگر امکانات این محصول یوگرین است که باعث خواهد شد تا دستگاه دیجیتال شما در حداقل زمان ممکن به صورت بی سیم شارژ شود. برخورداری از یک چراغ LED بر روی بدنه از دیگر مشخصه‌های ظاهری یوگرین مدل CD121 محسوب می‌شود که با رنگ‌های زرد، سبز و قرمز وضعیت شارژ دستگاه را به اطلاع کاربر خواهد رساند. همچنین این شارژر بی سیم از ایمنی بالایی برخوردار بوده و از گوشی کاربران در برابر ولتاژ اضافی، افزایش دما و اتصالات کوتاه محافظت‌های لازم را به عمل می‎آورد.

شارژر بی سیم ریمکس مدل RP-W9

شارژ بی سیم ریمکس مدل RP-W9 با بهره‌مندی از وزن 58 گرمی، محصولی سبک با قابلیت حمل بالایی است. است شارژر بی سیم دارای بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک ABS و PC بوده و از طراحی و کیفیت ساخت بالایی نیز سود می‌برد. علاوه بر ویژگی‌های یاد شده، این محصول ریمکس از فناوری شارژ سریع کوالکام 2.0 نیز پشتیبانی کرده و همچنین به ویژگی شارژ هوشمند نیز مجهز است.
علاوه بر موارد یاد شده، ایمنی بالای این محصول و محافظت از گوشی کاربران در برابر نوسانات برق، اتصالات کوتاه و ولتاژ اضافی از دیگر ویژگی‌های برجسته این شارژر وایرلس است که آن را به یکی از بهترین شارژرهای وایرلس برای آیفون و اندروید تبدیل کرده است. همچنین این شارژر بی سیم از دو ولتاژ خروجی 5 ولت و 9 ولت پشتیبانی می‌کند و جریان خروجی آن نیز معادل 1.0 آمپر است. با ین حال اگر قصد خرید یک شارژر بی سیم را برای دستگاه‌هایی همچون موبایل، تبلت و یا سایر گجت‌های پشتیبانی کننده از شارژ بی سیم را دارید می‌توانید نگاهی دقیق‌تر به این محصول بیندازید و آن را در سبد خرید قرار دهید.



:: برچسب‌ها: بهترین شارژرهای وایرلس , گوشی های آیفون و اندروید , شارژرهای وایرلس ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: